
Heb jij nog vragen? Kijk hier eens!
Veelgestelde vragen
In de webshop krijg je bij minder dan 5 stuks van hetzelfde product een foutmelding in je winkelmandje. Indien je toch graag minder dan 5 stuks besteld, kan dat via de particuliere website.
In de particuliere webshop kan je geen BTW nummer toevoegen en ontvang je dus niet automatisch een factuur. Voor bedragen boven โฌ100 kan er een factuur opgemaakt worden. Hiervoor mail je best naar happy@whatachoc.be met bijhorend bestelnummer en je facturatiegegevens.
Wil je voor minder dan โฌ100 bestellen, dan krijg je in de webshop een foutmelding wanneer je naar je winkelmandje gaat. Indien je toch graag voor minder dan โฌ100 een bestelling plaats, kan dat via de particuliere website.
In de particuliere webshop kan je geen BTW nummer toevoegen en ontvang je dus niet automatisch een factuur. Voor bedragen boven โฌ100 kan er een factuur opgemaakt worden. Hiervoor mail je best naar happy@whatachoc.be met bijhorend bestelnummer en je facturatiegegevens.
Hoe vroeger je bestelt, hoe beter. Afhankelijk van de drukte in het atelier en de grootte van je bestelling (en die van anderen) duurt het langer om je bestelling te ontvangen of kan je mogelijks niet meer bestellen.
Wil je zeker zijn van je bestelling? Bestel dan 4-6 weken op voorhand, zodat we de tijd hebben om je bestelling in te plannen en voor jullie aan de slag kunnen gaan. Indien het niet haalbaar is om je bestelling op tijd te produceren, laten we je iets weten.
Wil je bestellen voor een bepaalde feestdag/thema (Sint, Kerst, Pasen, ...)?
Probeer je dan zeker aan de 4-6 weken besteltermijn te houden. De data van de bestelperiode worden via de webshop vermeld. Na deze periode kunnen we niet met zekerheid zeggen dat je bestelling nog geproduceerd kan worden. We produceren de bestellingen in volgorde van bestellen (tenzij er ruimte is om onze planning aan te passen).
Bij grootte drukte kan de webshop sluiten.
LET OP: je bestelling (voornamelijk voor feestdagen/themaโs) kan worden geannuleerd wanneer we niet meer in staat zijn om deze kwalitatief te maken en bezorgen. We contacteren je zo snel mogelijk (binnen 3 dagen) op je op de hoogte te brengen.
Zeker!
Wanneer alle producten in je winkelmandje liggen, dien je bij het afronden van je bestelling een gewenste leverdatum opgeven. Dit is de datum waarop je de chocolade (ten laatste) wilt ontvangen.
We houden proberen hier rekening mee te houden (indien mogelijk), maar contacteren je nog om samen een exact moment af te spreken. Om de leveringen zo optimaal mogelijk te laten verlopen, leveren we vaak op 1 dag verschillende bestellingen in dezelfde regio.
Afhankelijk van de drukte in het atelier en de grootte van je bestelling (en die van anderen), bepalen we een datum waarop je bestelling klaar zal zijn. We contacteren jou via mail om een moment af te spreken waarop we de bestelling komen leveren of wanneer je deze kan komen afhalen. Hierbij houden we rekening met de gewenste leverdatum (indien deze is ingegeven bij de aantekeningen).
Afhalen is steeds gratis.
Leveren in Mechelen is (vanaf โฌ100) ook gratis. Indien je โ na onderlinge afspraken โ toch besteld hebt voor minder dan โฌ100 rekenen we โฌ5 aan. In regio Antwerpen, Leuven en Geel betaal je โฌ10 voor de levering. Indien de levering niet in deze regioโs plaats vindt โ maar wel binnen 50 km van Mechelen โ betaal je โฌ15 leverkost.
Het vaste aanbod kan je ook voor โฌ15 ook via de post laten verzenden.
Wil je toch graag je bestelling met producten uit het tijdelijke aanbod (feestdagen, themaโs) laten verzenden? Neem dan contact met ons op. Afhankelijk van de hoeveelheid en het soort product is verzending wel/niet mogelijk. Verzending van de tijdelijke collecties is op eigen risico.
Heb je je antwoord niet gevonden? Neem dan contact op